Формування річного плану закупівель — внесення коректив

Державні установи, які ведуть певну діяльність та використовують бюджетне фінансування, зобов’язанні робити все це у відкритій формі. Для того, щоб була можливість аналізувати те, куди направляються фінанси, в законі прописано, що комунальні та державні організації зобов’язані проводити всі закупівлі з використанням системи ПроЗорро.

Це означає, що потрібно обрати один з акредитованих електронних майданчиків, пройти реєстрацію, авторизацію і вже після цього готуватися до створення тендерних закупівель. 

Не важко здогадатися, що самі закупівлі повинні бути обов’язково відкритими. Це означає, що будь-хто бажаючий повинен мати доступ до участі в подібних торгах.

Як приклад можна привести навіть реалізацію земельних ділянок, що також проходить у відкритому форматі. З цим ви можете детальніше ознайомитися тут https://sale.ueex.com.ua/ru/news/aukciony-po-zemli-startuyutq-nezabarom-na-majdanchyku-tov-ueb, якщо ця тема є дійсно цікавою.

Варто зауважити, що самі закупівлі – це процедура, що потребує певної підготовки. Державні установи не можуть проводити купівлю продукції в будь-який момент, якщо подібні витрати не були заплановані раніше.

Відповідно, одне з важливих завдань – це створення річного плану закупівель, якого потрібно обов’язково дотримуватися.

Мова йде про створення документу, до якого вносяться всі витрати на рік. Згідно цього плану, організація може розраховувати на певну суму, яку потрібно правильно використати і розділити на цілий рік.

Що стосується формування річного плану, то зазвичай ця процедура виглядає наступним чином:

  • Створення самого документу та внесення до нього всіх основних позицій по витратам, що плануються на поточний рік;
  • Розгляд річного плану та його затвердження тендерним комітетом;
  • Публікація річного плану, що повинна бути виконана не пізніше 5-ти днів з моменту його затвердження.

При цьому, ніхто не може бути впевненим в тому, що протягом року не з’являються якісь нові позиції з витратами, які потрібно брати до уваги. 

Існує два основних способи, як саме можна внести зміни до даного документу, щоб вони також були схвалені та взяті до уваги:

  • Редагування поточного документу – для цього, потрібно внести всі зміни та зафіксувати їх у протоколі самого тендерного комітету. Це важлива умова, тому що лише вона дасть змогу зберегти всі зміни та внести їх до річного плану;
  • Створення додаткового рядку в річному плані – цей варіант деякі користувачі вважають ще більш зручним, що також не варто ігнорувати. 

В будь-якому випадку, кожен користувач може самостійно обрати, який варіант внесення коректив є більш зручним та простим.

Головне – це робити подібні дії з чітким дотриманням діючого українського законодавства. У випадку. Якщо з цього приводу виникають якісь запитання, ви завжди можете отримати на них відповідь, якщо звернутися до служби технічної підтримки.

Як правильно підготувати тендерну документацію в ПроЗорро

Стати учасником в аукціонах, тендерах та звичайних торгах можна лише у тому випадку, якщо учасник виконав для цього всі основні умови.

Зазвичай, всі вони прописуються в самому оголошенні про проведення певної процедури. Відповідно, важливим завданням учасника є ознайомлення з цією інформацією, що дає можливість зрозуміти, як саме потрібно готуватися до участі в торгах.

Підготовка тендерної документації – це найбільш важливий критерій, який потрібно брати до уваги.

Перш за все, важливо пам’ятати про те, що документація повинна подаватися вчасно. Це означає, що є відведені часові рамки, протягом яких учасник повинен надіслати не лише свою цінову пропозицію але ще й повний тендерний пакет документації.

Перед тим, як надсилати ці документи, потрібно впевнитися в декількох важливих моментах:

  • Нотаріальне завірення – є окремі папери, які повинні подаватися на розгляд в завіреному вигляді і цей той пункт, який справді важливо брати до уваги;
  • Відповідність вимогам – варто впевнитися в тому, що ви внесли всі до системи всі документи, які вимагалися в оголошенні;
  • Правильне оформлення – важливо, щоб всі папери були правильно згруповані, а інформація в них повинна відповідати дійсності.

Це декілька тих моментів, на яких потрібно фокусувати особливу увагу.

Переваги проведення електронних аукціонів

Якщо порівнювати сучасний онлайн-формат торгів з тим, як вони проводилися ще декілька років тому, як не було впроваджено систему ПроЗорро, то можна визначити декілька вагомих переваг електронного формату:

  • Дистанцій їсть – брати участь в торгах можна, знаходячись в будь якому місці і маючи доступ до мережі;
  • Різновиди – ви можете брати участь в торгах, аукціонах, тендерах, закупівлях та інших процедурах, що проводяться в онлайн-форматі;
  • Економія часу – немає потреби в тому, щоб збирати величезний перелік паперів. Все це робиться в автоматичному форматі;
  • Функціональність – учасник може налаштувати розсилку і для того, щоб бути в курсі всіх основних торгів йому достатньо тримати при собі мобільний телефон, де моментально буде з’являтися вся інформація.

Навіть цих декількох пунктів достатньо для того, щоб впевнитися в тому шо онлайн-формат аукціонів є значно досконалішим і зручнішим.

ТБ “Українська енергетична біржа” – це один з акредитованих електронних майданчиків, який може допомогти вам в цьому впевнитися особисто.